Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Bardzo często zdarza się tak, że pomimo przygotowania i zakupu nowej witryny internetowej jest ona praktycznie niewidoczna w wyszukiwarkach. Firmy zajmujące się budowaniem stron internetowych nie zwracają uwagi na tak zwaną optymalizację, czyli przygotowanie witryny do prawidłowego wyświetlania się w wyszukiwarkach internetowych. Dodatkowo w wielu przypadkach gotowe strony są nieprzyjazne dla Google lub wręcz łamią jego zasady, co może skutkować obniżeniem ich pozycji w rankingu.

Innym przypadkiem są strony, które do tej pory były widoczne, często odwiedzane przez internautów i nagle z dnia na dzień ich pozycja spada. Bardzo często powodem takiej sytuacji jest filtr lub ban nałożony przez wyszukiwarkę. Rozróżniamy dwa rodzaje kar od Google: ręczne i algorytmiczne. Żeby z całą pewnością stwierdzić, co jest powodem takiego stanu rzeczy, należy przeprowadzić audyt dotychczasowych działań – zarówno on-site, jak i off-site.

Pozycjonowanie w Google
zwiększ ruch na swojej stronie www

Wybór słów kluczowych

Skrupulatnie badamy rynek na którym działa Twoja firma, konsultujemy i sprawdzamy możliwości konkretnych słów kluczowych, żeby do minimum ograniczyć wejścia z fraz nieprzynoszących konwersji. Skupiamy się na frazach kluczowych które umożliwiają realizację

Optymalizacja

Optymalizacja strony internetowej polega na wskazaniu wyszukiwarkom istotnych haseł. Umieszcza się je w newralgicznych miejscach na stronie takich jak: tytuły, nagłówki czy treść. Badamy również wiele technicznych aspektów strony w celu wyeliminowania błędów utrudniających dotarcie na najwyższe pozycje.

Link Building

Linkbuilding to jeden z najważniejszych aspektów pozycjonowania. W celu pozyskania wartościowych, skutecznych linków do Twojej strony, badamy takie czynniki jak widoczność, linkowanie czy naturalnośc domen. Zależy nam również aby oprócz celów pozycjonerskich publikację pełniły rolę kolejnego źródła wejść na stronę.

Jak rozpocząć pozycjonowanie strony?

kontakt

Kontakt

wspolpraca

Nawiązanie współpracy

content-ikona

Audyt

SEO

Link building

Pozycjonowanie

Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową?

Jeśli wcześniej spotkałeś się z pozycjonowaniem stron to, na pewno wiesz, jak ważne są odnośniki (linki) prowadzące do Twojej witryny. Musisz wiedzieć także o tym, że tylko konsekwentny, rozłożony w czasie link building może przynieść dobre efekty. Algorytm najpopularniejszej wyszukiwarki, jaką jest Google, zmienia się blisko dwa razy dziennie. Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy liczyła się ilość odnośników.

W naszej pracy bardzo często spotykamy się z właścicielami stron internetowych, którzy skusili się na oferty masowego linkowania serwisu, co nie przyniosło oczekiwanych efektów. Co więcej, coraz częściej spotykamy się z witrynami, które poprzez błędne linkowanie wpadły w filtr lub dostały tak zwanego bana (czyli ich widoczność w Google została ograniczona do minimum).

Optymalizacja strony internetowej

Algorytm Google to ponad 200 czynników mających wpływ na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce. Należy więc zbadać prawidłową budowę serwisu internetowego poprzez przeprowadzenie jego audytu. Prawidłowo wykonany audyt zawiera nie tylko wskazówki mogące mieć wpływ na pozycje w Google oraz obniżenie kosztów kampanii Adwords, ale również rekomendację, w jaki sposób wdrożyć je do serwisu.

Audyt wybrane elementy

● walidacja kodu HTML,
● znalezienie nieistniejących stron
● znalezienie linków prowadzących do nieistniejących stron
● stosowanie znaczników semantycznych,
● badanie matatagów na stronie,
● badanie unikalności metatagów,
● badanie konstrukcji metatagów,
● badanie strony od względem duplikacji treści,
● badanie adresów podstron,
● badanie konstrukcji linków wewnętrznych,
● dostęp do innych wersji językowych.
● poprawność strony głównej,
● funkcjonalność serwisu (doprowadzenie do działania),
● poprawność formularzy,
● wygląd strony,
● poprawność formatowania tekstów na stronie,
● poprawność działania wyszukiwarki na stronie,
● poprawność pomocy (FAQ) na stronie,
● poprawność strony błędu.
● badanie wyglądu strony w różnych przeglądarkach,
● czas ładowania się strony.
● dostosowanie strony do obsługi na smartfonach i tabletach,
● optymalizacja strony mobile.

Pozycjonowanie

Elementy pozycjonowania

DZIAŁANIA ON-SITE (optymalizacja serwisu)


Elementem, który ma decydujący wpływ na widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania jest optymalizacja. W celu jej rzetelnego przeprowadzenia konieczne jest wykonanie pełnego audytu SEO. Elementy które bierzemy pod uwagę podczas wykonywania audytu szczegółowo przedstawione zostały w dziale Audyt SEO. Orientacyjny termin przeprowadzenia audytu witryny wynosi 14 dni. Po jego zakończeniu otrzymasz raport w postaci pliku pdf.

DZIAŁANIA OFF-SITE (LINK BUILDING)


Link building jest podstawowym sposobem budowania wysokiej pozycji witryny w internecie polegającym na zdobywaniu odnośników do pozycjonowanej strony.Linki do strony docelowej zdobywane są z różnorodnych źródeł które szerzej opisane są w dziale Pozycjonowanie.
Cena ustalana jest indywidualnie w zależności od nakładu pracy wymaganego do osiągnięcia wysokich pozycji na wybrane słowa kluczowe.

Sprawdź co możemy dla ciebie zrobić! Skontaktuj się