Skuteczny copywriting
dla Twojej firmy

Copywriting to trampolina do sukcesu Twojej firmy. Unikalne, wysokiej jako艣ci tre艣ci stanowi膮 bardzo du偶膮 konkurencj臋 nawet dla kreacji graficznych przygotowanych na 艣wiatowym poziomie. Zanim wi臋c np. zaprojektujesz swoj膮 stron臋 firmow膮, postaw na dobre teksty, kt贸re sprawi膮, 偶e b臋dzie ona atrakcyjna dla potencjalnego klienta.

Zadaniem naszych copywriter贸w jest przekazanie Ci tre艣ci, kt贸re b臋d膮 nie tylko przyjazne do czytania, ale przede wszystkim 鈥 zach臋c膮 czytelnika do skorzystania z danej us艂ugi, czy kupienia konkretnego produktu. Piszemy poprawnie i skutecznie marketingowo.

Korzy艣ci ze wsp贸艂pracy z naszymi copywriterami

Zwi臋kszenie ruchu na stronie

Unikalne, zrozumia艂e dla odbiorcy i perswazyjne teksty

Unikalny przekaz oraz indywidualne podej艣cie do ka偶dego zlecenia.

Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy

Skuteczne dotarcie do odbiorc贸w

Teksty reklamowe i nie tylko鈥
- co mo偶emy dla Ciebie napisa膰

Podany poni偶ej cennik ma charakter orientacyjny. Ostateczny koszt zlecenia jest uzale偶niony wielu czynnik贸w, wi臋c ustalamy go indywidualnie z ka偶dym Klientem.

  • teksty na stron臋 www (bez s艂贸w kluczowych, 1500-2000 zzs) 鈥 50 z艂 za podstron臋
  • teksty na stron臋 www (z uwzgl臋dnieniem s艂贸w kluczowych, 1500-2000 zzs) 鈥 55 z艂 za podstron臋
  • artyku艂 sponsorowany, informacyjny lub reklamowy 鈥 50 z艂/ 1000 zzs
  • teksty na bloga firmowego (pakiet 4 w miesi膮cu/2000 zzs ka偶dy) 鈥 450 z艂
  • wymy艣lanie nazwy firmy 鈥 pakiet 200 z艂, kolejna seria +100 z艂 鈥 ka偶dy z pakiet贸w obejmuje 5 propozycji. Ich brak akceptacji po 3 serii oznacza przerwanie wsp贸艂pracy.
  • has艂a reklamowe 鈥 pakiet 100 z艂, kolejna seria +100 z艂 鈥 ka偶dy z pakiet贸w obejmuje 5 propozycji. Ich brak akceptacji po 3 serii oznacza przerwanie wsp贸艂pracy.

E-rzecznik marki

E-rzecznik marki - dzia艂ania z ramienia e-rzecznika marki stanowi膮 doskona艂e uzupe艂nienie poczyna艅 z zakresu amplifyingu internetowego. Ten jest jednym z przyk艂ad贸w aktywno艣ci, kt贸r膮 okre艣la si臋 mianem WoMM (word- of- mouth). W praktyce e-rzecznik jest przedstawicielem marki na forach internetowych, na kt贸rych aktywnie anga偶uje si臋 w dyskusj臋 z ich u偶ytkownikami.

Korzy艣ci z dzia艂a艅 prowadzonych przez e-rzecznika:
鈼 zyskanie zaufania oraz wiarygodno艣ci w艣r贸d potencjalnych klient贸w,

鈼 bezpiecze艅stwo komunikacji,

鈼 wp艂yw na decyzje potencjalnego klienta,

鈼 lokalizacja potencjalnych klient贸w,

鈼 silne sprz臋偶enie z dzia艂aniami PR marki umo偶liwiaj膮ce jej sp贸jne dzia艂anie.

Zasady dzia艂ania e-rzecznika:
鈼 E-rzecznik dzia艂a jawnie i mo偶e poda膰 swoje dane osobowe w celu wzmocnienia wiarygodno艣ci przekazu oraz budowania blisko艣ci z u偶ytkownikami for, jednak nie jest to wymogiem koniecznym (wystarczy sama nazwa firmy).

鈼 E-rzecznik prowadzi prawdziwy i konstruktywny dialog odpowiadaj膮c na pytania internaut贸w.

鈼 E-rzecznik udziela fachowych i rzeczowych porad.

Sprawd藕 co mo偶emy dla ciebie zrobi膰! Skontaktuj si臋